Reklama
  • Piątek, 24 lutego (08:00)

    W zimowe, mroźne dni jak najczęściej rozgrzewajmy się herbatkami na bazie ziół i naturalnych składników. Zaopatrzmy się w suszone kwiaty lipy, imbir, miód i syrop z pigwy. Lipowa z miodem. Łyżkę kwiatu lipy zalejmy szklanką wrzącej wody. Parzmy pod przykryciem ok. 15 minut. Po przecedzeniu dodajmy łyżeczkę miodu. Pijmy 3 razy dziennie po szklance. Pigwowa z cytryną. Do szklanki wlejmy 2 łyżki syropu z pigwy (np. Herbapol Lublin). Dodajmy łyżkę miodu. Zalejmy gorącą wodą i zamieszajmy. Wrzućm

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (15:00)

    Na święta lubimy pojeść sobie tłusto. I wcale nie musi to szkodzić naszemu zdrowiu. Wręcz przeciwnie. Tłuszcz pomoże wyciągnąć nas ze złego nastroju, usprawnić pamięć, odmłodzić, a nawet ustrzec przed schorzeniami serca. Trzeba tylko wiedzieć, jaki wybrać. Lepsze nienasycone Oleje roślinne są źródłem NNKT – niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych. Do najcenniejszych należą kwasy omega-3 i -6. Nasz organizm nie potrafi sam ich wytworzyć, m

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (15:00)

    Zamiast liczyć barany, zacznij liczyć oddechy – radzi dr Andrew Weil, twórca inspirowanej jogą techniki oddychania, pozwalającej zasnąć w mgnieniu oka. Na początku zrób mocny, głośny wydech przez usta. Zamknij usta i przez 4 sekundy w spokoju, po cichu wciągaj powietrze nosem. Wstrzymaj oddech na 7 sekund, a następnie zrób jeden spokojny wydech przez usta, licząc do 8. Serię powtórz cztery razy. Ważne, aby podczas oddychania mieć zamknięte oczy, a czubkiem języka dotykać podni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 lutego (13:00)

    Właśnie tak! Bo korzystnie działają na układ pokarmowy. I mogą zastąpić przekąski

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (15:00)

    Mąż cierpi na dnę moczanową. Słyszałam, że nie powinien popijać szpinaku herbatą. Czy to prawda? Magdalena z Gdyni

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (15:00)

    Znajoma poleca mi zażywanie magnezu chelatowanego. Czym różni się od zwykłego? Wiesława z Katowic

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (10:00)

    Przekonasz się sama, jak wiele dla twojego zdrowia i psychiki zdziała bujanie się w rytm muzyki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (08:05)

    Może być „faszerowane” chemią, tak jak żywność. Dlatego nową rzecz warto przed założeniem uprać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 22 lutego (08:05)

    Pijmy ją... na zdrowie! Nie tylko dlatego, że pomaga się skupić. Naukowcy ostatnio zdradzili, że mała czarna poprawia krążenie, chroni przed alzheimerem, a nawet przedłuża młodość.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 lutego (15:05)

    Tuczą, są niezdrowe i najlepiej ich unikać? Jeśli też tak myślisz, koniecznie przeczytaj ten tekst. Bo tłuszcze są niezbędne w naszej diecie. Trzeba tylko wiedzieć, z czym to się je.

    Czytaj więcej Komentarzy:0