Reklama
  • Dzisiaj, 18 stycznia (11:05)

    Jaka dieta, zioła, leki, terapie?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Dzisiaj, 18 stycznia (11:05)

    Niedawno usłyszałam o ciastkach wzbogaconych beta glukanem. Mają wzmacniać odporność. Co Pani o tym sądzi? Elżbieta z Elbląga

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Dzisiaj, 18 stycznia (10:05)

    Coraz więcej osób uskarża się na chroniczne przemęczenie, wręcz wyczerpanie – mimo wystarczającej ilości snu. Naukowcy biją na alarm: skutki tej choroby są znacznie groźniejsze, niż dotąd przypuszczano...

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 17 stycznia (14:00)

    Zużycie, upływ czasu, stres, obciążenia fizyczne... Aby zwalczać wszystkie możliwe zagrożenia, ciało musi nieustannie się naprawiać. Lekarze uważają, że złożony system regeneracji komórek jest najważniejszą siłą samoleczenia, dużo istotniejszą niż układ odpornościowy. Przesłanie naukowców brzmi zatem: nasz organizm nie zachoruje, dopóki będzie się efektywnie odnawiał. A moc samoleczenia każdy może wspomagać – albo skracać sobie życie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 stycznia (10:05)

    Nie wyobrażamy sobie Bożego Narodzenia bez suto zastawionego stołu. Jednak efektem rozsmakowywania się w świątecznych potrawach przez kilka kolejnych dni często bywa złe samopoczucie, uczucie ciężkości na żołądku i dodatkowe kilogramy. Jak uniknąć takich konsekwencji? O planowanej uczcie warto pomyśleć przynajmniej na tydzień przed Wigilią. Wtedy też przestaw się na lekkostrawne, postne posiłki. Zrezygnowanie z mięsa, wędlin i kiełbas pozwoli ci znacznie ograniczyć dostarczane kalorie. Jedzą

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 stycznia (10:05)

    Zapachy, które kojarzą się ze świętami Bożego Narodzenia leczą wiele schorzeń!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 stycznia (10:05)

    Pozyskuje się go z owoców palmy kokosowej. W przeciwieństwie do innych olejów, kokosowy – jako jedyny – nie tylko nie powoduje przyrostu tkanki tłuszczowej, ale może nawet wspomagać odchudzanie. Na tym nie kończą się jednak jego właściwości prozdrowotne. Zawiera kwas laurynowy, który wspomaga odporność organizmu, ma właściwości przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze oraz przeciwwirusowe. Stanowi bogate żródło nienasyconych kwasów tłuszczowych, witamin E, C i z grupy B. Za

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 stycznia (10:05)

    Smaczny i zdrowy, od dawna ceniony w medycynie ludowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 stycznia (08:00)

    Jeśli będziesz jeść je razem, wzmocnisz ich właściwości i działanie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 stycznia (08:00)

    Aby sobie z nim poradzić, trzeba pamiętać o produktach bogatych w cynk, wapń, tryptofan, magnez, witaminy z gupy B i cennych kwasach tłuszczowych. Warto więc jeść kasze, groch, szpinak, fasolę, pestki i olej słonecznikowy. A także brokuły, kapustę, razowe pieczywo, awokado. Co drugi dzień spożywajmy na prze- mian porcję mięsa, drobiu i ryb. Kiedy jesteśmy zestresowani, możemy również zjeść dodatkowo garść orzechów, 1-2 banany albo kawałek czekolady.

    Czytaj więcej Komentarzy:0