Reklama
  • Środa, 10 kwietnia 2013 (15:29)

    Kiedy mamy problemy ze skupieniem lub zapamiętywaniem i coraz częściej jesteśmy zmęczeni, powinniśmy zastanowić się, czy przyczyną nie jest niespokojny i nieefektywny sen. Wietrzenie, rozładowanie emocji, wygodne łóżko i poduszka pomogą zasnąć.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 10 kwietnia 2013 (12:52)

    Jeśli nie chcesz, nie musisz rezygnować ze słodkiej kawy czy ulubionego ciasteczka. Wystarczą tylko małe zmiany…

    Czytaj więcej Komentarzy:3
  • Wtorek, 9 kwietnia 2013 (11:51)

    Wszyscy wypatrujemy pierwszych oznak wiosny, a kiedy się pojawiają, jesteśmy senni. Z przesileniem można sobie poradzić!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 8 kwietnia 2013 (10:43)

    Mała, a taka zdrowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 8 kwietnia 2013 (10:14)

    Potrzebują jej nie tylko dzieci; jest ona także niezbędna dla zdrowia osób dorosłych

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 8 kwietnia 2013 (10:12)

    Nim w sklepach pojawią się nowalijki, na naszych stołach goszczą warzywa korzeniowe. Można z nich przygotować niecodzienne dania!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 5 kwietnia 2013 (15:27)

    Dobry, zdrowy chleb jest ciężki, twardawy, lekko gliniasty, z grubą popękaną skórką.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 5 kwietnia 2013 (15:23)

    Witaminę tę czerpiemy ze słońca. W Polsce jest to możliwe tylko przez kilka miesięcy – od kwietnia do września. W tym okresie należałoby przebywać 15 minut dziennie na słońcu, między godz. 10 a 15, bez używania filtrów UV.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 4 kwietnia 2013 (12:53)

    Olej rycynowy doskonale sprawdza się w ciepłych okładach. Jeśli cierpisz na bóle mięśni, stawów, kości czy miesiączkowe, przygotuj sobie kompres.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 4 kwietnia 2013 (12:29)

    Osoby narażone na niedobór wapnia mogą wykorzystać skorupki po jajkach. Wystarczy je gotować przez 2 minuty, a następnie zmielić w młynku do kawy lub utłuc w moździerzu. Odrobinę tak powstałego proszku dodawaj do potraw. Wystarczy zaledwie szczypta, by dostarczyć organizmowi zalecaną dla dorosłego człowieka dzienną dawkę wapnia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0