Reklama
  • Wtorek, 26 marca 2013 (14:56)

    Wychodząc rano z domu zakładasz pod płaszcz gruby sweter? Błąd! Lepiej jest sięgnąć po kilka cieńszych warstw. Po pierwsze, lepiej ochronią przed chłodem, a po drugie, jeśli po południu zrobi się cieplej, po prostu zdejmiesz jedną z cienkich bluzek. Wielowarstwowe ubiory dają większe możliwości dopasowania się do warunków atmosferycznych. Osoby, które sięgają po takie stroje, rzadziej chorują, bo na zakupach czy w pracy z łatwością mogą u

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (14:51)

    Masz kłopot z nadmiernym poceniem się?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (14:49)

    Przy kaszlu, zatokach, łuszczycy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (14:47)

    Naturalne witaminy pozwolą zdrowo przetrwać zimę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (14:04)

    Pij olej lniany lub dodawaj go do jogurtu i sera. Polewaj nim sałatki, kasze oraz ziemniaki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (14:02)

    GRYCZANA Uzyskiwana z ziaren gryki. Może być prażona (jasna lub ciemna) albo nieprażona. Zawiera kwas foliowy, duże ilości białka, tłuszczu, składników mineralnych, witaminy E i z grupy B. Polecana osobom żyjącym w napięciu i stresie. JAGLANA Powstaje z prosa. Zawiera podobną ilość białka, co kasze innych zbóż, ale ma ono więcej aminokwasów. Jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (13:47)

    Zastanawiasz się czasem, czemu jesteś ciągle zmęczona? A może wygląd skóry odbiega od Twoich oczekiwań? Czy wiesz, jak zdrowo żyć?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 marca 2013 (13:37)

    Bogactwo roślin strączkowych jest nieograniczone. Gatunki, kolory i możliwości przygotowania mogą przyprawić o zawrót głowy!

    Czytaj więcej Komentarzy:0