Reklama
  • Środa, 8 marca (13:05)

    Większość z nas zna i doświadczyło wspaniałych właściwości różnych rodzajów miodu. Wiemy też, że miód z poszczególnych roślin różni się smakiem, zapachem, a także działaniem. Dodajemy go do herbaty lub wody, używamy w kuchni do gotowania, jemy bezpośrednio ze słoika. Możemy spożywać go na wiele sposobów, praktycznie w nieograniczonej ilości, oczywiście pod warunkiem, że nie jesteśmy uczuleni na produkty pszczele. Jest wśró

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 marca (08:05)

    Często wieczorem nie możesz zasnąć? Masz płytki sen i wielokrotnie budzisz się w ciągu nocy? Rano otwierasz oczy skoro świt? Najwyższa pora to zmienić!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 7 marca (14:05)

    Jadłaś już pierogi z soczewicą? Albo pasztet? W krajach azjatyckich piecze się z niej nawet chleb, a u nas wciąż jest mało znana. Warto po nią sięgać, bo to superfood za małe pieniądze!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 7 marca (14:05)

    Siarczysty mróz nie wpędzi cię w chorobę, jeśli mu na to nie pozwolisz. Może za to sprawić, że będziesz młodsza i zdrowsza. Musisz się tylko nauczyć, jak z niego korzystać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:10)

    Bazylia, rozmaryn czy tymianek, kupione w markecie, szybko więdną i marnieją. Ale wcale nie musi tak być!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:10)

    Wbrew temu, co słyszymy w reklamach, ich kaloryczność jest niewiele niższa od produktów tradycyjnych. Bo zamienniki, które zastępują tłuszcz czy cukier, wcale nie są dietetyczne! ■ „Light” zwykle oznacza obniżoną zawartość tłuszczu, który zastępowany jest skrobią i niezdrowymi zagęszczaczami. ■ W słodyczach cukier zamieniony jest na utwardzony tłuszcz lub słodziki, które mogą powodować mdłości i bóle brzucha. ■ Do serków i jogurtów zamiast śmietany dodawana jest guma guar

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:10)

    Brazylijczycy używają jej pestek jako środka nasennego, mieszkańcy Amazonii jedzą bogaty w witaminy miąższ, by ukoić kaszel, wzmocnić serce i obniżyć ciśnienie, na Maderze natomiast po posiłkach pije się wspomagający trawienie sok z marakui.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:10)

    To uniwersalny antyutleniacz, który opóźnia procesy starzenia w dojrzałej skórze, doskonale ją nawilża i nadaje sprężystość. Oprócz tego wspomaga porost włosów i układ odpornościowy. Przynajmniej raz dziennie staraj się zjeść porcję (czyli tyle, ile mieści się w garści) warzyw z witaminą E. Znajduje się ona mi.in. w: brokułach, szpinaku, kapuście, orzechach włoskich i laskowych, migdałach, kukurydzy. Najwięcej zawierają jej oleje z zarodków pszennych, rzepakowy i oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:05)

    Czy wiesz, że zwykła żarówka ma wpływ na to, jak się czujesz? Może np. zmniejszyć napięcie mięśni lub dodać wigoru. Sprawdź, jaką wybrać. ■ Emitowane przez żarówki światło może mieć barwę ciepłą lub zimną. Ciepła sprzyja rozluźnieniu (także mięśni), poprawia samopoczucie, uspokaja. ■ W sypialni i innych pomieszczeniach, w których zamierzamy wypoczywać, powinniśmy zatem postawić na ciepłe oświetlenie. ■ Zimna barwa światła zapobiega apatii, dodaje energii, pobudza do dział

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:05)

    W porównaniu do innych tłuszczy zawiera niewielką ilość kwasów Omega-6, które sprzyjają powstawaniu stanów zapalnych. A to nie jedyna jego zaleta! ✔ To drugie po tranie najbogatsze źródło witaminy D (wzmacnia kości i odporność) w żywności. Już jedna łyżka smalcu pokrywa przeciętne dzienne zapotrzebowanie na tę witaminę. ✔ Zawiera kwas sterynowy, który obniża „zły cholesterol”. ✔ Jest najlepszy do smażenia. W wysokiej temperaturze nie „pali się”, zatem nie wytwarza rakotwórc

    Czytaj więcej Komentarzy:0