Reklama
  • Poniedziałek, 6 marca (13:10)

    Witamina E poprawi wygląd skóry po 50-tce

To uniwersalny antyutleniacz, który opóźnia procesy starzenia w dojrzałej skórze, doskonale ją nawilża i nadaje sprężystość. Oprócz tego wspomaga porost włosów i układ odpornościowy.

Reklama

Przynajmniej raz dziennie staraj się zjeść porcję (czyli tyle, ile mieści się w garści) warzyw z witaminą E. Znajduje się ona mi.in. w: brokułach, szpinaku, kapuście, orzechach włoskich i laskowych, migdałach, kukurydzy.

Najwięcej zawierają jej oleje z zarodków pszennych, rzepakowy i oliwa. Tłuszcze te są zdrowe, ale pamiętaj, że nie można ich spożywać więcej niż 2-3 łyżki dziennie.

100 rad

Zobacz również

  • Temperatura poniżej zera nie może być wymówką przed aktywnością na świeżym powietrzu. Dotyczy to także seniorów. Nawet przy lekkim przeziębieniu, ale bez gorączki, wyjdźmy choćby na krótki spacer.... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.