Reklama
  • Poniedziałek, 6 marca (13:10)

    Witamina E poprawi wygląd skóry po 50-tce

To uniwersalny antyutleniacz, który opóźnia procesy starzenia w dojrzałej skórze, doskonale ją nawilża i nadaje sprężystość. Oprócz tego wspomaga porost włosów i układ odpornościowy.

Reklama

Przynajmniej raz dziennie staraj się zjeść porcję (czyli tyle, ile mieści się w garści) warzyw z witaminą E. Znajduje się ona mi.in. w: brokułach, szpinaku, kapuście, orzechach włoskich i laskowych, migdałach, kukurydzy.

Najwięcej zawierają jej oleje z zarodków pszennych, rzepakowy i oliwa. Tłuszcze te są zdrowe, ale pamiętaj, że nie można ich spożywać więcej niż 2-3 łyżki dziennie.

100 rad

Zobacz również

  • Dotkliwy ból nadgarstka, obrzęk, mrowienie palców dłoni, osłabienie chwytu – te objawy świadczą o tzw. cieśni nadgarstka. Pomogą ćwiczenia – wykonuj je codziennie nawet, gdy nie odczuwasz... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.