Reklama
  • Poniedziałek, 27 lutego (13:05)

    Witaminy K2 i D3 - działanie

K2 i D3 są szczególnie ważne dla prawidłowego funkcjonowania kości. Ich produkcja i zdolność wchłaniania zmniejsza się wraz z wiekiem.

Reklama

Witamina K2 zapobiega chorobie sercowo-naczyniowej i zmniejsza ryzyko osteoporozy. Znajdziemy ją w jajkach, krowim mleku, serach, kefirze.

Witamina D3 jest niezbędna w procesie wchłaniania wapnia. Jej źródłem są tłuste ryby morskie (makrela, śledź).

Pamiętaj! Jedząc produkty naturalne na pewno nie przedawkujesz. Suplementację skonsultuj z lekarzem, zwłaszcza jeśli przyjmujesz leki przeciwzakrzepowe.

100 rad

Zobacz również

  • Selerowe chipsy SKŁADNIKI: ● średni seler ● suszony tymianek ● suszony rozmaryn ● 3 łyżki oliwy ● sól. 1Seler obierz i umyj. Następnie pokrój na ćwiartki lub w ósemki i potnij na jak... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.