Reklama
  • Czwartek, 23 lutego (15:00)

    Znów nie możesz zasnąć?

Zamiast liczyć barany, zacznij liczyć oddechy – radzi dr Andrew Weil, twórca inspirowanej jogą techniki oddychania, pozwalającej zasnąć w mgnieniu oka. Na początku zrób mocny, głośny wydech przez usta. Zamknij usta i przez 4 sekundy w spokoju, po cichu wciągaj powietrze nosem. Wstrzymaj oddech na 7 sekund, a następnie zrób jeden spokojny wydech przez usta, licząc do 8. Serię powtórz cztery razy.

Reklama

Ważne, aby podczas oddychania mieć zamknięte oczy, a czubkiem języka dotykać podniebienia tuż nad zębami. Metoda ta – zdaniem jej autora – pozwala uspokoić ciało i umysł, zrelaksować się oraz, co najważniejsze, szybko poczuć senność.

Życie na gorąco

Zobacz również

  • Suche powietrze zimą wpływa niekorzystnie nie tylko na naszą urodę – cerę, ciało oraz włosy, lecz także na zdrowie. Przesusza śluzówki nosa i gardła, sprawiając, że chorobotwórcze wirusy... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.